Zamro en ERIKS slaan de handen in een!

Wij hebben onze krachten gebundeld met ERIKS. Zo kunnen we onze zakelijke klanten nog beter van dienst zijn! Meer informatie over deze samenvoeging?

Lees dan hier verder

Onze klantenservice blijft tot en met 31 mei van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:30 voor u beschikbaar. U kunt ons telefonisch bereiken via 03 808 35 29, mailen naar klantenservice@zamro.be, een whatsapp bericht sturen naar +31 644 44 23 09, of onze chat op de Zamro website gebruiken.

Alle bestellingen worden gewoon nog geleverd. Daarnaast is onze klantenservice nog steeds bereikbaar voor al uw vragen.

Wij hanteren een betaaltermijn van 30 dagen. U dient uw factuur dus binnen 30 dagen (na ontvangst van de factuur) aan ons te betalen. Mocht u verdere vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

U kunt (een deel van) uw bestelling zonder problemen naar ons retourneren, mits de producten ongebruikt zijn en u de retour binnen twee weken na ontvangst aanvraagt (tot max. 20 kg en max 80 x 50 x 35 (l x h x b) cm).

Wilt u een product retourneren? Laat dan hier uw gegevens achter in ons retourformulier. Binnen 2 werkdagen ontvangt u van ons per email een retour pakbon en een retourlabel.

Zamro en ERIKS gaan samen als één webshop; de ERIKS webshop. We zullen de sterke punten van beide webshops én van beide bedrijven samenvoegen om onze klanten zo nóg beter te kunnen helpen. Zo kunt u o.a. een beter functionerende webshop verwachten waar u nog veel meer producten op kunt bestellen dan voorheen. Daarnaast kunnen al onze (zakelijke) klanten nu gebruik maken van de technische kennis van ERIKS. De vernieuwde ERIKS webshop is uitsluitend voor zakelijke klanten beschikbaar.

Vanaf 8 april kunt u geen bestellingen meer plaatsen bij Zamro. U kunt nog wel inloggen in uw account om bijvoorbeeld uw bestelgeschiedenis in te zien. Daarnaast is onze klantenservice t/m 31 mei nog bereikbaar om al uw vragen te beantwoorden. Mocht u na 31 mei nog vragen hebben over uw Zamro order, kunt u contact opnemen met ERIKS.

De doelgroep van Zamro was, net als die van ERIKS, altijd al de zakelijke markt. De Zamro webshop was echter wel beschikbaar voor particulieren. De ERIKS webshop is altijd alleen voor zakelijke klanten beschikbaar geweest vanwege de strategie van ERIKS om zich te focussen op de grotere (industriële) bedrijven. Deze focus is niet veranderd.

ERIKS is telefonisch bereikbaar maar ook via email of via de chatfunctie op de ERIKS webshop. Klik hier om op de contactpagina van ERIKS BE te komen.

Nadat het vanaf 8 april voor niemand meer mogelijk is om bestellingen bij Zamro te plaatsen, zullen alle lopende bestellingen bij Zamro uiteraard worden afgehandeld. Vanaf 8 april kunnen particuliere klanten echter niet meer bij Zamro/ERIKS terecht om nieuwe bestellingen te plaatsen.

Nee. Nadat de Zamro webshop gesloten is, kunt u hier nog steeds inloggen op uw account om bijvoorbeeld uw bestelgeschiedenis in te zien. U kan uw Zamro bestelgeschiedenis echter niet terugvinden op de ERIKS webshop.

Het is wel mogelijk om in de ERIKS webshop op Zamro artikelnummers zoeken. Zo kunt u eenvoudig uw Zamro producten op de ERIKS webshop vinden.

Staat uw antwoord niet tussen? Laat een bericht voor ons achter.


Ben je niet tevreden over onze producten of diensten? Dan horen wij dat graag. Lees meer over onze klachtenprocedure.