Hoe kunnen we u helpen?

Wij werken met verschillende levertijden. Deze tijden staan bij ieder product op onze pagina vermeld. Daarnaast wordt tijdens het bestelproces de verwachte leverdatum van elk product weergegeven.Voor artikelen die op voorraad zijn kunt u tijdens deze stap een aangepast bezorgmoment kiezen. Zodra u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging met daarin de verwachte leverdatum. Mocht de leverdatum helaas onverwachts wijzigen, houden we u hierover op de hoogte via de mail.

Nee, wij zijn een webshop en hebben geen fysieke winkel. Verder zijn onze magazijnen niet ingericht om klanten te ontvangen. Het is hierdoor niet mogelijk om uw producten op te halen bij een afhaallocatie.

U kunt bij ons niet via e-mail of telefoon bestellen. Bestellingen kunnen uitsluitend via onze webshop geplaatst worden. Dit is heel makkelijk en snel te doen:

  • Zoek de producten die u wilt bestellen.
  • Vul het gewenste aantal in en klik op “in winkelwagen” om de producten in uw winkelwagen te plaatsen.
  • Ga naar uw winkelwagen, vul eventueel een kortingscode in en druk op “verder met bestellen”.
  • Vul uw gegevens in en vul eventueel nog een persoonlijke bestelreferentie in voor uw eigen administratie.
  • Kies een betaalmethode en rond uw bestelling af. U kunt kiezen om de bestelling te plaatsen met of zonder account. Er is overigens geen minimale bestelwaarde.

We weten hoe belangrijk het is dat uw producten zo snel mogelijk geleverd worden. Om deze reden werken wij samen met verschillende leveranciers in Nederland en België. Zodra een product klaar staat om verstuurd te worden, dragen wij het over aan onze logistieke partners. Zo garanderen we dat elk product zo snel mogelijk bij u binnenkomt. Hierdoor kan het gebeuren dat uw bestelling in meerdere pakketjes wordt geleverd. Voor u komen hier natuurlijk geen extra kosten bij.

Ja, bedrijven kunnen in onze webshop op rekening betalen. Dat betekent dat u eerst de producten ontvangt, en daarna betaalt. De betaling moeten wij binnen 30 dagen na onze factuur ontvangen hebben. Let erop dat je het order- en factuurnummer bij de betaling vermeldt. Zo kunnen wij de betaling herkennen. Om direct goedgekeurd te worden voor betalen op rekening moet het opgegeven factuuradres overeenkomen met het postadres waarop uw bedrijf is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel. Kies hiervoor uw bedrijf uit de lijst op de adrespagina en pas het factuuradres niet aan. Het verzendadres kan uiteraard wel aangepast worden.  

Wellicht heeft u uzelf al afgevraagd of wij naast een webshop ook een fysieke winkel hebben. Wij hebben geen magazijn of fysieke winkel die bezocht kan worden. Gelukkig kunt u ons volledige assortiment met alle prijzen en levertijden 24/7 en overal bekijken!

Via www.zamro.be kunt u bestellingen op het moment alleen in België laten leveren. Binnen België kunt u de bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres. Als u uw bestelling niet op uw factuuradres wilt laten bezorgen kunt u in het bestelproces een ander bezorgadres toevoegen, mits beide adressen in België liggen. Via onze Nederlandse (www.zamro.nl) of Duitse webshop (www.zamro.de) kunt u een bestelling in Nederland of in Duitsland laten bezorgen.

U kunt (een deel van) uw bestelling zonder problemen naar ons retourneren, mits de producten ongebruikt zijn en u de retour binnen twee weken na ontvangst aanvraagt.

Via deze pagina kunt u een retour bij ons aanvragen. Wilt u iets retourneren omdat er iets niet helemaal klopt aan u bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we dit direct kunnen oplossen!

Vult uw gegevens in zoals deze ook op de factuur staan. Binnen twee werkdagen melden wij uw retourzending aan bij DHL en we sturen u een retour pakbon en een retourlabel. De pakbon moet in de doos en het label moet op de doos geplakt worden. Hiermee kunt u het pakketje bij een DHL punt afgeven en wordt het naar ons verzonden. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, krijgt u van ons een creditfactuur en storten we binnen twee weken het geld aan u terug.

Eigenlijk niks. Helaas kan het gebeuren dat uw bestelling onverwachts is vertraagd. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Zodra de datum is gewijzigd, krijgt u hierover bericht van ons. Wanneer u als gevolg van een gewijzigde leverdatum uw bestelling wilt annuleren, dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen u bestelling dan annuleren zodat u uw geld krijgt teruggestort.

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging. In de verzendbevestiging vindt u meestal een Track&Trace code. Met deze code kunt u op de website van onze vervoerder de status volgen.

Als u een bestelling wilt ruilen, dient u het product naar ons te retourneren. Wij storten vervolgens het geld van deze bestelling aan u terug zodat u zelf het juiste product kunt bestellen.

Staat uw antwoord niet tussen? Laat een bericht voor ons achter.

Contact met Zamro BVBA?

Onze klantenservicemedewerkers spreken graag onze klanten. Zoekt u contact met Zamro BVBA voor bijvoorbeeld acquisitie of samenwerking, dan vragen we u een e-mail te sturen naar info@zamro.be


Ben je niet tevreden over onze producten of diensten? Dan horen wij dat graag. Lees meer over onze klachtenprocedure.