Bezorgen

Bestellingen vanaf 50 euro (excl. btw) verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de 50 euro (excl. btw) rekenen wij 6,49 euro (excl. btw) bezorgkosten.
Bij Zamro werken we met verschillende levertijden. Deze tijden staan bij ieder product vermeld. Producten die op voorraad zijn en bijtijds op werkdagen worden besteld, worden de volgende werkdag bezorgd tussen 09:00 uur en 17:00 uur (op particuliere adressen bezorgt onze logistieke partner ook op zaterdag).
De meeste bestellingen worden door DHL of UPS bezorgd. Alleen producten met afwijkende maten en/of gewichten worden rechtstreeks door onze leverancier bezorgd met een andere logistieke partner.
De producten waarvan de bezorgdatum gewijzigd kan worden, zijn aangegeven met een kalender symbool. Het is alleen mogelijk om een nieuwe bezorgdatum te kiezen tot twee maanden later. Maandagen, weekenden en feestdagen zijn uitgesloten. Als de bezorgdatum gewijzigd wordt voor één product, verandert de bezorgdatum automatisch voor alle producten waarvan de bezorgdatum gewijzigd kan worden.
Het is (nog) niet mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen op een postbus of een afhaalpunt. Ook is het niet mogelijk om uw bestelling af te halen. Op dit moment bezorgen wij alleen op vaste adressen.
De bezorging van onze producten vindt momenteel alleen plaats in België.
U kan de bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres. In het bestelproces kan u een ander bezorgadres toevoegen, zolang het in hetzelfde land ligt als het factuuradres.
In de verzendbevestiging vindt u een Track & Trace code van de bestelling. Op de website van onze vervoerder kan u de status volgen.
Dat is geen goed nieuws, maar er kunnen verschillende oorzaken zijn. We vragen u eerst de onderstaande punten te controleren:

 

  1. Controleer het afleveradres op de orderbevestiging. Is dit het juiste adres?
  2. Controleer de Track & Trace code. Deze vindt u in de orderbevestiging.
  3. De bezorger biedt de bestelling maximaal twee keer aan. Als u niet thuis bent wordt er een briefje achtergelaten. Als het niet lukt om de bestelling te bezorgen, gaat de bestelling terug naar het dichtstbijzijnde depot. U moet de bestelling dan daar afhalen. U ontvangt van onze logistieke partner een bericht als dat gebeurt.

 

Alles gecontroleerd, maar nog steeds geen bestelling ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

De bestelling wordt maximaal twee keer aangeboden. Was u niet aanwezig? De bezorger komt de eerstvolgende werkdag nog een keer langs tussen 09:00 en 17:00. Klik op de Track & Trace code in de verzendbevestiging en controleer de huidige status van uw bestelling.
Het kan voorkomen dat een bestelling uit meerdere pakketten bestaat die op verschillende momenten bezorgd worden, controleer daarom eerst de beloofde bezorgdatum in de orderbevestiging. Het kan ook zijn dat de datum gewijzigd is, ook daarvan krijgt u van ons een bericht. U ontvangt van ons altijd een verzendbevestiging per pakket.
Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! Neem contact op met onze klantenservice dan lossen we dit voor u op. Als u het ordernummer bij de hand hebt, kunnen we u snel helpen.